Het wordt steeds koddiger met die Bril van Google. Laatst was er dus die dame die geen boete kreeg voor rijden onder invloed (van haar Bril). Nu blijkt er in het Amerikaanse Columbus (Ohio) een Brildrager te zijn opgepakt die met de Bril op naar een film keek. Hij werd er van verdacht, en waarom ook niet, dat hij de film opnam. De man vertelt de Bril al twee maanden te hebben en sinds een paar weken zitten er glazen op sterkte in, die hij de hele dag door draagt. Hij zegt de Bril uitgezet te hebben. De FBI werd er zelfs bij gehaald. Die zouden hebben geconstateerd dat de man niets had opgenomen. Hij kreeg ter genoegdoening vier vrijkaartjes voor de AMC-bioscoop.
Bron: Volkskrant






De inloggegevens en mobiele nummers van ruim duizend klanten van Telfort zijn op straat komen te liggen, meldt het dagblad De Stentor. Oorzaak is een app in de Windows Phone Store die zonder toestemming het officiële Telfortlogo voert.